Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Το σημαντικότερο δώρο στην ζωή είναι η ύπαρξη της μητέρας… Χρόνια πολλά!!

«Μαμά, φοβάμαι να κοιμηθώ μόνος μου… Να έρθω να κοιμηθώ με σένα και τον μπαμπά;»
« Να έρθεις αγάπη μου, αλλά γιατί φοβάσαι;»
«Γιατί είναι ένα τέρας στην ντουλάπα….»
« Όποιο τέρας κι αν ήταν έφυγε… Δεν το ξέρεις ότι όλα τα τέρατα φοβούνται την μαμά;»
«Γιατί;»
«Γιατί ξέρουν ότι η μαμά σε αγαπά απεριόριστα και η δύναμη της αγάπης τα νικάει όλα!»
Ελένη 38 χρονών, εργαζόμενη μητέρα- Κωνσταντίνος, 7 χρονών, ο υιός

«Μαμά γιατί τον Βασίλη τον πάει ο μπαμπάς του στο ποδόσφαιρο;»
«Γιατί η μαμά του έχει πολλές- πολλές δουλείες και δεν προλαβαίνει»
«Ναι αλλά εσύ μαμά και πολλές δουλειές έχεις και στο ποδόσφαιρό με πας, και φτιάχνεις και την πιο ωραία πίτσα! Η μαμά του Βασίλη δεν φτιάχνει πίτσα…»
« Γιατί με ρωτάς μωρό μου; Ήθελες και σένα να σε πηγαίνει ο μπαμπάς;»
« Όχι! Γιατί εγώ έχω super-duper μαμά που την αγαπώ πολύ!»
Μαρία, 26 χρονών ανύπαντρη μητέρα- Γιώργος 6 χρονών, ο υιός

«Μαμά τα άλλα παιδάκια στο σχολείο είναι άσπρα κι εγώ δεν είμαι; Έκανε λάθος ο πελαργός;»
« Όχι αγάπη μου! Δεν έκανε λάθος! Απλά όταν ο θεούλης σε έφτιαχνε, του άρεσες τόοοοσο πολύ που αποφάσισε να βάλει πιο πολύ σοκολάτα! Γι’ αυτό και είσαι και το πιο γλυκό πλασματάκι στον κόσμο!»
Γεωργία,46 χρονών, θετή μητέρα- Narek 5 χρονών, ο υιός

«Μαμά S.O.S! Έχω δουλειά μέχρι το βράδυ στο γραφείο! Θα μπορέσεις να κρατήσεις την μικρή ή σε φορτώνω;»
«Όχι κοριτσάκι μου! Τι είναι αυτά που λες; Του παιδιού μου το παιδί είναι δυο φορές παιδί μου! Αν είναι όμως να αργήσεις να έρθεις πάρε το χοντρό παλτό! Το βράδυ είπαν θα πέσει η θερμοκρασία!»
Ζωή 66 χρονών, γιαγιά- Ελεάνα 33 χρονών, η κόρη

Μαθαίνουμε να μιλάμε, να διαβάζουμε, να γράφουμε, να νιώθουμε, να ερωτευόμαστε, να επιλέγουμε, να απορρίπτουμε, να ζούμε… Αλλά όσο και να μεγαλώσουμε, η μαμά μας θα μας βλέπει σαν παιδί και θα μας φροντίζει με τον ίδιο τρόπο…  Δεν είναι ότι δεν βλέπουν ότι μεγαλώνουμε. Το ξέρουν, αντιλαμβάνονται όμως κάτι που δεν παραδεχόμαστε… Ότι όσο και να μεγαλώσουμε, πάντοτε θα ζητάμε εμείς την μαμά…
Σήμερα ας πούμε στις μαμάδες μας χρόνια πολλά και ας τις ευχαριστήσουμε που υπάρχουν στην ζωή μας, που μας στηρίζουν και που μας έμαθαν με τις πράξεις τους την έννοια της πραγματικής αγάπης!

Τους αφιερώνουμε λοιπόν ως δώρο, με πολύ αγάπη, το παρακάτω βίντεο:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου